Wyświetlanie jednego wyniku

Quai d’Orsay – marka stworzona 1973 roku początkowo głównie na rynek francuski. Jej nazwa wprost nawiązuję do bulwaru, znajdującego się w 7 dzielnicy Paryża, ciągnącego się wzdłuż lewego brzegu Sekwany.

Czytaj więcej

Przy Quai d’Orsay ma swoją siedzibę Ministerstwo Spraw Zagranicznych, zaś nazwa bulwaru używana jest zamiennie na określenie samej instytucji. Przy bulwarze wznosi się gmach słynnego muzeum d’Orsay będący domem sztuki francuskiej XIX wieku. Był to również adres centrali ówczesnego francuskiego monopolu tytoniowego SEITA, de facto kreatora nowej marki. Bez względu na to, co było inspiracją nazwy, niezmiennie od początku swojego powstania była ulubioną przez francuską elitę.

Cygara Quai d’Orsay z założenia miały mieć łagodniejszy charakter oraz ogólnie delikatniejszą moc mieszanki tytoni. Zewnętrzną oznaką, jednocześnie sugestią esencjonalności był, najczęściej stosowany, jasny kolor pokrywy określany jako ‘claro claro’. W latach 80-tych, ze względu na tendencje w kierunku większej esencjonalności, ale jednocześnie zachowując pierwotny charakter, całkowicie zmieniono pokrywę na typu ‘claro’.

W 2017, w trakcie XIX Festivalu Habanos ogłoszono, że od tej pory cygara te staną się marką globalną. Wprowadzając nowe formaty, jednocześnie zaprezentowano rebranding marki. Całkowicie odnowiona banderolka, powiększone logo i złoty kolor miały podkreślać jej jakość i prestiż.

pokaż pomocnika bloków

Czas palenia

Długość

Format

Kraj pochodzenia

Moc

Pokrywa

Ring